Papatyali 23 haftalık olduk kızımla. İsim konusunda çok kararsızım. Aslında aklımda olanlar; yüsra, sena, müge, defne, ece, feyza. Eşim ananesinin adını koymak istiyor çok severmiş. Havva olsun dedi. Sizce Havva isminin yanına ne uygun olur? 🤷🏼♀️ ❤️
burcuali38 Papatyali bence Havva tek başına çok güzel duruyor ikinci isim olmalı mı bilemedim 😕 ama illa iki isim istiyorsanız Havva Ece yada Havva Sena 😇❤
Prensesininannesi Papatyali Hiç anlamam neden farklı nir isim vericeğin senin olan bir evlada tekrar anne veya babanın isminin verilmesini 🤷♀️ Ama tabi yinede havva güzel bir isim havva ece olabilir
Papatyali burcuali38 tek başına da güzel evet ama bende içimde ukte kalır bu sefer diye tedirgin oluyorum normalde bende iki isim sevmiyorum 🤐 Kafam çok karışık ne zormuş 🤷🏼♀️😍
burcuali38 Papatyali evet çok zor gerçekten isim bulmak 😕 benim yeğenimin adıda Havva onlarda eniştemin rahmetli halasının ismini koymuşlardı.Havva'nın yanına uyacak bi isim bulamadım doğrusu 😦
Papatyali Prensesininannesi eşimin anneannesi çok seviyormuş eşimi öyle diyor illa olsun demiyor ama nolsun deyince tek söylediği isimde Havva. Güzel bi isim ama tek koymak istemiyorum bende 🤷🏼♀️❤️