nevarneyokk Doktorum gerek görmedi fakat aklıma takıldı açıkçası kullanmazsam yükselirse diye , sizin bu civarlarda çıktığında doktorunuz antibiyotik başlatma gereği duymuşmuydu?
demirmommm nevarneyokk benim 20 doktorum yazdı ama ben kullanamıyorum midem bulanıyor bol su içiyorum inşallah atlatırız artmadan
gunesveguney nevarneyokk bende bugğn verdim 6 çıktı 0-4 arasında olması gerekiyormuş idrarda da bakteri pozitif çıktı dahiliye doktorum kadın doğum ile mutlaka konuş erken doğuma sebep olabiliyor ilaç başlasın dedi 🥲 kadın doğum doktoruma soramadım henüz bende
Umay34 nevarneyokk evet ama artiyor ondan oncekide 7 idi . Idrar kulturu yaptirin belki bakteri vardir bende yaptircam
nevarneyokk Umay34 Evet doktorum istedi kültür vereceğim yarından sonra teşekkür ederim kaç haftalıksınız bu arada
demirmommm gunesveguney kültür nasıl veriliyor ? Tahlil gibi mi ? Bende bol su içiyorum korkuyorum erken doğum olayından