Merhaba sevgili anneler üç buçuk aylık bebeğimde besin alerjisiçıktı. bugün yapılan alerji testinde alerji değeri yüksek çıktı ancak nelere alerjisi oldu 15 gün sonra belli olacak özelde takipli olduğumuz çocuk doktoru alerji değil laktoz intoleransı var demişti. Ve rota aşısınd bir sakınca yok demişti biz de ilk dozunu icirdik oğluma. Bugün de üniversite hastanesinde yapılan deri ve kan testi sonuçlarına göre alerjik olduğu çıktı çocuğunda besin Alerjisi olan bir tanıdığım alerjik bebeklere kesinlikle rota aşısı yapılmaması gerektiğini söyledi. Testler üniversite hastanesinde yapıldığı için alerji doktoruna arayıp sorma şansım yok. sonuçlar 2 hafta sonra çıkacak biz de o zaman gideceğiz ancak haftaya rotanın 2.dozu var. Rota aşısını ertelemek istemiyorum Çünkü aşı takviminde ki diğer aşılarla arasında bir ay olması gerektiği için takvim ona göre düzenleniyor. Bebeğin de alerji olan anneler siz rota aşısı yaptırdiniz mi ben nasıl bir yol izlemeliyim. sağlık ocağındaki ebe alerji hakkında hiç bilgi sahibi olmadığını söyledi.