esranin_bebisleri2 Selam kızlar bir tane oglum var sımdı ikinciye hamileyim bugun gıttım 15+5 erkek dedı cıkıntı var dedi ama devlet hastanesı makınelerınde yanlıs cıkma ihtimali var mı basına gelen varmı 16.haftada erkek dıyip kız çıkan ??
Busra2013 esranin_bebisleri2 yanı bence 16 haftada erkek dedıyse degısmez bıdaha mesela bana 12 haftada erkek demıstı 16 da %60 kız dedı suan 21+0. 20 de net kız demıstı ysnı erkekse 16 da net bılmıstır kız olsaydı yanlıslık olma olasılıgı var ama erkekte bence olmz
esranin_bebisleri2 Busra2013 evet canım bende ondan sordum 16 haftalıkken degısmez gıbı ama devlet hastanesının ekranları cok eskı ya belkı yanılma payı vardır dıye dedım
Busra2013 esranin_bebisleri2 devletı bılmıyorum turkıye nasıl hıcbır fıkrım yok ama burda kendı ozeldekı doktorum erkek demıstı devletekı kız demıstı yanı devler ılk bılmıstı😂