Aysembn Çatı muayenesi de hiç bişey yok korkulucak tereddüt etmeyin sadece kendinizi sıkmayın anlık bişey muayene oldum ben bugün çatal dan kalktıktan sonra ağrı sızı hiç bişey yoktu
Aysembn Kubraulukubraa yok ya 2 dk sürmüyor bile açıyor sadece uygulama yaparken oda bişey değil hemen geçiyor kendinizi sartlandirmayin kasmayın yeter