Mrv1007 ipek_45 oğlum olsaydı Umut Deniz koyacaktım ismini, kızım oluyor Ada olacak adı 🌺 eşim Ada isminde ısrarcı olmasaydı Gülce, İpek, Kalben, Mercan gibi isimler de aklımdan geçiyordu. Erkekte klasikçiyim, Mete, Tuna gibi isimleri seviyorum 🌸
Nesrinimsi ipek_45 2 yaşında kızım var adı Ada Nisa şimdi cinsiyet bilmediğimiz için yine kız olursa Ahu Mina olacak erkek olursa gönlümden geçen rüyalarıma giren isim Toprak ama eşim Ada’ya uygun olsun diye Ata ismini düşünüyor. Bakalım hayırlısı ☺️