Hanimlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı gittim doktor iyi şeyler söylemedi ilk defa bi doktor bu şekilde konuştu amniyon sıvı değer 10.7 yani yüksek ve riskli bir durum dedi down sendromu yada sakatlık olabilir dedi ve bebek iki hafta öndeymiş bu durumu yaşayan oldumu yarın şeker yükleme yapılacak bide o değere bakilicak çok korkuyorum sizler veya cevrenizde sıvı yüksek olup sağlıklı bebeği olan varmı lütfen yardımcı olun rabbim kimseye yasatmasin