[silindi] OktayMeltemSahin çok iyi birşey tabi ki sevinmen lazım hem haraketlerin kısıtlanmaz ben 33haftalığım yerimden zor kalkıyorum geceleri uyuyamıyorum 😣 çatlayan vücudum da cabası😩 keşke bende sizin gibi olsaydım
OktayMeltemSahin [silindi] ya bende uyuyamıyorum gece gündüz uyku Haram oldu sadece kilo çok almadım Allahım hepimizi sağlıkla bir avazda kurtarsın inş 🙏🏻
[silindi] OktayMeltemSahin vücudun çatlamamıştır en güzeli bu 😂 amin inşallah hepimizi 🙏 Bide yataktan rahat dönebilirsin en azından ben sağa sola zor dönüyorum koca göbeğimden☺️
OktayMeltemSahin [silindi] evet çok şükür henüz çatlamadı valla ben dönüyorum da nereye dönsem yiyiyorum tekmeleri 😂😂
[silindi] OktayMeltemSahin ne güzel 8 Aydan sonra çatlamaz zaten ☺️ Sağlıklı olsunlar da benim önceden daha hareketliydi şimdi daha sakin
HasretEmre Ben 10.haftaya giriyorum 7 aylık hamile gibi şiş karnım 2 3 kilo aldım bence en güzeli seninkisi eğer ki bebeğin kilosu vs normalse sevinmelisin 😊
OktayMeltemSahin HasretEmre yani normalmiş ama ben ilk kez kendim gibi bir hamile gördüm o yüzden sorayım dedim size de
AyeglGzkaraKarabulut OktayMeltemSahin yenilerde tartılmadım yaa yanlış cümle kurdum sanırım en son tartıldığımda daha hamile kaldığım kğ ya iki kğ vardı ☺️
Oglununannesi OktayMeltemSahin boşver daha iyi 2 iz gibi karnım var her yere çarpıyorum son bi haftadır yürüyemiyorm bacaklarım şişmiş bugün farkettim yuvarlasan gidecem valla 😐bazen sor nefes alıyorm büyük olmasındanda küçüğü daha iyi ve hep çatlak karnım 🤧
OktayMeltemSahin Oglununannesi olsun takmayın kafanıza ya bir an önce sağlıkla doğsunlar da herşey hallolur inşallah 🙏🏻