Meyraise 15+2’deyim, uzun zamandır azalmıştı mide bulantılarım, kusmam… Bugün tekrar etti. Sorum şu ki; kustuktan hemen sonra ne yapıyorsunuz? Midenizi nasıl rahatlatıyorsunuz ?
Mrv1007 Meyraise hiç faydalı değil ama çizi kraker ya da peynir dolgulu olanı var çiziviç ondan yiyorum 🥲
Alyabebekk Meyraise kepekli galeta yiyodm. Kraker de pratik ama tuzludan uzak durmam gerekiyodu o yüzden galeta idealdi. Zeytin ekmek yiyebilirsin, satatalık elma flan da olabilir.
prensesim1_ Meyraise ben sade soda içiyorum direk normalde asla sevmem ama beni çok fazla rahatlatıyor
Meyraise prensesim1_ annesi_ evet insanın günü resmen ölüyor, ne zaman kussam o gün benim için bitmiş demektir… Ama azaldı artık hamdolsun, 10 gündür falan ilk kez oldum böyle, geçecek insallah 🌱
annesi_ Meyraise Valla canım ben hep peynir zeytin yedim çok iyi geldi bana midemi bastırıyodu beyaz leblebi bide galeta alın onlarda iyi geliyo şimdi 32 haftalığım ama çok çekmiştim bende valla zor günler geçirdim Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Meyraise Asdf1234 asla canım istemiyor, böyle hayvansal ürünler genellikle gözlemlediğim kadarıyla… Yumurta, et, peynir vs görünce iştahım kapanıyor, halbuki önceden ne kadar çok severdim 🥲
annesi_ Meyraise benim 10.haftamda hafiflemişti dedim geçti heralde diyosun ertesi gün hop aynı şekilde midem bulanıyodu anca geçer 4.aydan sonra iyi olursun ama kimisi doğuma kadar geçmiyo inşallah seninki geçer dua et valla zor mide bulantısı ya