menekse-1 Merhaba arkadaşlar 19 haftalık hamileyim doktor bugün kontrolde beyinde kist gördü kendilgiinden geçebilen bi durummuş başına böyle bi Olay gelen oldumu
Aslaninannesi01 menekse-1 oğlumda vardı 19.haftada 2 tane vardı 20. Haftada detaylı ultrason da biri kaybolmuştu dgeride 23. Hafta kontrole gttigimde kaybolmuştu tek başına birşey ifade etmiyor zaten
Cimen_bebek menekse-1 Merhaba 17.haftamda benim bebegimin beyninde de 4 cmlik vardı ama 1 aya kalmadan kendiliginden kayboldu. Merak etmeyin gecici oluyor bu durum. 26. Haftaya kadar gecer demisti doktorum. 2 bucuk aylik bebeğim suanda gayet iyi çok sükür. Hayirlisiyla kucaginiza alin🦋
Ozlemsiii34 menekse-1 canım doktorumda aynı şekilde 18. Haftada bizde görmüştü. Tek başına ekstra bir rahatsızlık tespit edilmiyorsa kayboluyor kendiliğinden ki biz detaylı ultrasonda tamamen kaybolduğunu gördük. Ki bu kist denilen şey aslında su birikimi kendine stres yapma bebişinde etkilenmesin gönlünü ferah tut kaybolup gidecek 🥰♥️
mutlugebeee menekse-1 bende de vardı canım 2 tane hemde 20. haftamda detaylıda öğrendik 24’te ikiside geçmişti☺️ Doktorum en geç 27-28. haftaya kadar geçer demişti zaten bende hiç kafama takmadım çoğu kişide çıkıyor kendiliğinden geçiyor hiç düşünüp üzülme🙏🏼
Uscan menekse-1 evet benim bebeğimde de iki tane vardı perinatoloğa göründüm biri küçülmüş diğeri muhtemelen küçülüp doğana kdar kaybolucak küçülmediği çok nadir görünmüş bir durumdur demişti cok uzman ve meşhur bir profesöre görünmüştüm dediği gibide oldu kendi doktorum son gittiğim haftalarda kontrolde kaybolduğunu gördü:) içiniz rahat olsun çok yüksek ihtimal sizinkide kaybolacak son haftalara dogru
irem 20.haftada bizde karşılaştık bu durumla. 24.haftada gideceğiz kontrole 1 hafta sonra bakalım son durum ne olacak. Genel de geçiyormuş, tek başına da bir şey ifade etmiyormuş bakalım🙏🏻