Bahar-u İskenderun’da kan pıhtı tahlili veren oldu mu ,olduysa hangi hastanelerde verdiniz. 2.düşükten sonra doktorum istedi
Fulyaaa1 Bahar-u merhabalar bende İskenderun’dan. Buradaki devlette yaparlar mı bilemedim çünkü o ayrıntılı bir test araştırmaya mı yollarlar acaba 🤗
Fulyaaa1 Bahar-u hangi doktora gidiyorsunuz. İskenderun için çok cevap beklemeyin gelmiyor kimse yok ordan 😂
Bahar-u Fulyaaa1 yok şuan değil düşük yaptım. Pıhtı için tahlil istediler yarında devlete boş bulduum doktora randevu aldım tahlili sorucam😊özellerde maliyetli diye duydum