Edoliii Kizlar bi bakar misinz cuma gbu kurtaj oldum norml duzeyde bi agrm olurken bgun asiri bel agrsi cekiyorm normal mi ya ne zman gcer digernde bu kdar agrimamsti
Aaysn Edoliii çok geçmiş olsun benim de 17 gün boyunca çok şiddetli ağrılarım oldu kendi doktorum geçeçek zamanla dedi başka doktora gittim antibiyotikler yetersiz geldiği için iğneyle tedavi etti
Edoliii Kzncbsra dikkat ediyorm ama bilemedm. Kirtajdn bi gun sonra agir kaldrdm kndmi zorladm ondan mi ki
Aaysn Gerçekten ben böyle bi ağrı bu yaşıma kadar yaşamadım sizde tekrardan bi doktora görünün faydası olur zararı olmaz