Asenali Hamilelikte en çok ne yapmayı veya neyi özlediniz güzel anneler. 🥰 ben 16 haftalık olmama rağmen yüz üstü uyumayı çok özledim 😂
Serpil-Harun21 Asenali bende en çok yüz üstü uyumayı özledim hamilelikten önce ölsem sırtüstün yan yatamazdım yüzüstü kesinlikle birde zayıf olmayı 😀😀😀