Selenesila 40+3 um kontrole gdcm yarın normal istiyorum yatırırlar mi herşey normalse gönderirler sanki
Bsrsvnc Selenesila merhaba 😃 bugün 40+4 üz. kontrole gittim Perşembe bi daha gel zaten 41 son daha beklemiyoruz dediler 😅😅 bu bebişler nazlı serisi olsa gerek 😂
dkbyk Selenesila bende yarin 37. Haftama gircem simdilim normal gozukuyor doktor 41. Haftaya kdr beklicez daha hala bisi yoksa sezaryan dedi
Busra2013 Selenesila haha kız 40+3 nedır cocuk gelmıo yerı baya rahat bırak otursun yanı sunı sancıyla dogurturlarsa yatırırlar herhalde
Ebrusnhzl Selenesila bende 40+2yim eğer hiç bir problem yoksa 42ye kadar bekliyorlar diye biliyorum canım
Ebrusnhzl Bsrsvnc ekim ayı nazlı bebek ayı sanırım gerçi etrafımda kim varsa doğurdu bir ben kaldım🙈😂