Gulecan Hanımlar bugün Tetanoz aşısı oldum hemşireye sormayı unuttum duş almanın Bir sakıncası olur mu aceba
gonulcelen ymr 21.hf bir doz 26.hf ikinci doz şeklinde bnmde perşembe günü 2. Doz olacağım hiç acımadı bnmki eve gelince kolanya ile biraz ovaladım faydası oldumu bilmiyorum ama korktuğum gibi değildi
Sunu Ebeye sordum kesinlikle birşey olmaz dedi ve eve geldim duş aldım. Sadece ertesi gün öğlenden akşama kadar hafif ağrı yaptı o kadar. Düşündüğüm kadar ağrılı değildi çok şükür