Goncaygl Kızlar şimdi sağlık ocagindaydim çok şükür kızım doğru yerde kalbinde sıkıntı yok ama gelmeden önce farkettim kilodumda aşırı bir ıslaklık vardı altıma kacirmisim gibi inşallah açılmam yoktur dua edin kızlar
Ssr2561 Goncaygl canım benim yengemde bi gün evde çok iş yapmış bebeği 3 gün oynamamış karnında doktora gitmişler iş yaptıkça bebek karnında yorulmuş o yüzden oynamamış yani demek ki bebeklerde yoruluyo anne karnında
Arenn Benimde oyle oluyordu yorgunluktan oynamiyor bide doktor magnezyum icince bebegi sakinlestiriyor ondan dedi bide bu haftalar oyle hergun hissetmeyebilirmisiz pozisyonuda etkiliyormus haraket hissetmemeizi endise etme canim
Syma Goncaygl o zaman bi hastaneye gidip görünseniz aklınızda şüphe kalmasın. Genelde bende temizlik yapınca bebeğim bi gün boyunca hareket etmiyor 35haftalığım ama su gelmesini mutlaka doktorunuza söylemelisiniz.
Arenn Goncaygl vajinadqn su geliyor derken ? Doktor mu demisti yoksa sizmi geliyor diyorsunuz akinti falan olabilir seffaf olanlardan benimde bazen oyle oluyor 20+3 um bende 19 da doktora gitmistim oynamiyor diye ve o sira enfeksiyonum vardi
Goncaygl Arenn akıntı değil kilodum sırılsıklam olmuştu aile hekimine gitmeden önce. Şimdi takip ediyorum ıslaklıgi ona göre gidicem acile
Arenn ama sunuda demek istiyorum hepimiz allaha emanet hamilelik geciriyoruz oyuzden en ufak endisende doktora gitmeni tavsiye ederim bi anlik bisey bile herseye mal olabilir . Enazndan icinizdeki endisenizi atin .
Anneyimmm Goncaygl bende ayni haftayim gecen evham yaptim ama dr bazen 2 3 gun hissetmezsin bu haftalarda dedi korkma