Tazee-annee benim ilk gebeligim düşükle sonuclandi o dönem aritmi hastanesine gidiyodm devletten hicbir farki yok paranla rezil olabileceğin bir hastane ilgi alaka yok disiplin yook hatta gittigim doktora kanamam var dememe ragmen ultrasonla normal bisy gibi bakip eve yolladı snrasinda düşük yaptim zaten bi önlem vs alinmadi onu gectim kadınla kafasini bilgisayardan kaldirip göz kontagi kuramadik