Dilekleklek Emine003 bu kese isi bi bende tutmadi sanirim 😁 fasulye seklindeydi kesem erkek erkek dediler kizim olacak 😁
Beyazguvercin2 Emine003 bizi de yorumlayabilir misin kuzum 
Fatmanur99 Ayy çok heyecanlyım rabbim herkese sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin bi an önce öğrenmek istiyorum cinsiyetini 😂
Emine003 Fatmanur99 bende istiyorum canım öğrenmeyi ilkim oğlum oldu buda kız olsun diyorum tamam diyorum bakalım 🤗🤗🥰🥰
Fatmanur99 Pinpirikanne ayy çok isterim kız olmasını Allah herkese hayırlısını versin gebeliğim rahat geçiyor çok şükür mide bulantım falan pek olmuyor bende o yüzden erkek gibi hissediyorum ama ikiside başımızın tacı tabiki :)
Pinpirikanne Fatmanur99 benm de bir oglum var ikinci istiyorum allah biliyor ya kiz olsin cok istiyorum…ama sonra dym ısrar etme hayırlısı neyse o olsun 😊🙏🤲🏼🤲🏼
Emine003 Dilekleklek 😅😅 olabilir canım zaten sadece bir tahmin benim de ilk oğlum da fasulye gibiydi oğlum oldu ama şimdi daha belli değil canım 6+0 ım inşallah Perşembe günü gidince bakalım benim kese nasıl olcak 😂
Emine003 Haticeyucakaya01 canım eğer kese şekli böyle fasülye ye benzerse girintili felan olursa erkek yuvarlak olursa kız diyolar canım 😅😅
Busradzn banada yorum yapabılırmısın 8+1 🥰 şimdiden teşekkür ederim https://resimyukle.io/r/CdewHei6Cy
Emine003 Haticeyucakaya01 bebeğin daha küçük olduğu bi ultrason resmi var mı canım kesenin daha net belli olduğu mesela 7 8 haftalık felan 🤗🤗