balbebek412 Merhabalar, gaziantep akademi hastanesinde dr. İbrahim buyukbeseye giden var mi icinizde acaba? Nasil bir doktor?
Minnakkurabiyeveannesi27 balbebek412 Ben Yaşam hatanesin de Mehmet Şahin Korkmaz a gidiyorum harika bir doktor tavsiye ederim gerçekten bilgili ve işinin ehli bir doktor ben ilk bebeğimi Hatem Hastanesi’ne gidiyordum ordaki ebe ve doktor yüzüne kaybettim o yüzden doktor seçimi önemli bu doktoruma bayağı bir araştırıp gittim hatta kendi kuzenim de orda hemşirelik yapıyor birçok kadın dogumcu olmasına rağmen Şahin hocayı tek geçerim dedi
Gulerkaya balbebek412 çok iyi ilgili bir doktor ben gitmedim ama ablam gidiyordu doğumunu da o yaptı çok memnundu
balbebek412 Minnakkurabiyeveannesi27 cok tesekkur ederim. Dikkate alacam tavsiyenizi 🍀 cok cok gecmis olsun, allah bir daha oyle bi aci yasatmasin size, hic kimseye ☹️
Minnakkurabiyeveannesi27 balbebek412 amin canım benim çok teşekkür ederim sen de sağlıcakla kucakla bebeğini inşallah