Kızlar selam… Bugün doktor kontrolümden çıktım. 38+2 haftamdayım. Doktorum suyu azalmış, gelişemiyor içerde çok küçük bir bebek 2.600gr onu artık almam gerekiyor yarın sezeryanla dedi. Normal doğuma da şans vermek için rahım açıcı fitil koyabiliriz sen istersen dedi. Hiç açılmam olmamış sadece rahim ağzı yumuşamış dedi. Bu fitille normal doğum yapabilme ihtimalim %40 dedi. Buna karar vermek çok zor. Başına gelen var mı ?