llFatma Kubragok benim gebelikte troit yüksek çıktı ilaç kullanıyorum doğumdan sonra kullanacak miyim bilmiyorum🤷
Damla-Ata Kubragok benimde gebelikten dolayı değerlerim sınırda çıkmıştı, ilaç başladık doğum yapalı 10 gün oldu. Doğum tetkiklerinde değerlerim normal çıkmıştı şu an için ilaç kullanmıyorum ama doktora gitmedim tekrar bunun için .
Kubragok Damla-Ata doktor bana doğumdan 15 gün sonra tahlil verirsin o zaman bakılır dedi. Ama yüksek ihtimalle geçiyor dedi. İnşallah geçer. 🙏🏻