tgba715 Ferifer kaşık şurup kullanıyorum canım kac defa tahlil verdim hep düşük ama şurubu aksatmiyorum 3.kutuya geçtim her kutuda 50 tane var ondan önce de hap kullanıyordum kabizlik yaptı bunu verdi simdi de..Pekmez de içerim, domates yerim et yerim ama yok yani düzelme kafayi yicem