Merhaba arkadaşlar 1. Gebeliğimi 6 hastalıkken kendiliğinden düşük olarak kaybettim. Şuan 4 haftalık hamileyim. Acaba normal gider mi ne zaman doktora gitmem lazım? 7. Haftada gitmeyi düşünüyorum lütfen yardım edin düşüşü olup 2. Çocuğuna hamile olan var mı