ikizlerin_annesi__ Kızlar 1 haftalık bebeğimde sarılık çıktı doktor yarın tekrar götürmemi istedi eğer düşmediyse yoğun bakıma alacaklar. Sarılık içim neler yapılır varmı bunnları yaşayan ?
Merveonay ikizlerin_annesi__ bende aynını yaşadım emzirmekten başka yapacağın birşey yok benim bebeğimin cildi gözlerinin beyazı bile sapsarıydı artık ertesi günde düşmezse yatıracak dedi doktor alarm kurduk gece gündüz yarım saatte bir emzirdim ama 2 dk ama 10 dk sürekli emzir toktur diye 2 saati bekleme tok olsada emzir başka yapacağın hiçbirşey yok
Emine003 ikizlerin_annesi__ benim oğlumu 17de hastaneye aldılar ama yanımdaydı ışığın altına yatırdık ara ara çıkartıp emzirdim yani 1saate bir emzirdim sonrada ertesi gün sabah çıktık hastaneden şükür geçti gitti senin kide geçer inşallah canım 🤲
Nonamirce ikizlerin_annesi__ çaresi sık sık emzirmek. Bunun yanında sarı tülbentle yüzünü örtün yanına bir baş sarımsakta koyabilirsiniz. Ön yargılı olup batıl demeyin bende öyle düşündüğüm için yapmadım başta ama sonra geçmeyince denemekten zarar gelmez dedim ve sonuç aldım gerçekten
Emine003 ikizlerin_annesi__ canım direk niye yoğun bakım dediler ki yanına ışık getiriyolar onun altına koyuyolar sende yanında oluyosun canım
Emine003 ikizlerin_annesi__ bizim 17 olmuştu canım ve sadece bir gece yattı oğlum sonra sabahında çıktık bir daha da olmadı şükür birde yanımdaydı hani yanında olması senin için de hani iyi olur o yüzden merak ettim canım yoğun bakım yazını görünce ben çok aşırı yüksek sandım canım hani 20küsürlerde sandım