T1996 Arkadaşlar internette yuvarlak kese ya da fasulye kese olarak cinsiyet bellidir 6. Haftada diyorlar? Sizin keseleriniz nasıldı ve cinsiyetleriniz nedir bu teoriyi bi konuşalım istedim Benim kesem elips gibi ne yuvarlak ne fasulye anlamadım gitti🤣
Seymaben T1996 15. Haftamdayım benimki fasulyeye benziyordu hala benziyor herkes erkek diyor bakalım cumartesi günü öğrenicez inşallah😅 https://resimyukle.io/r/hR54Nrf1b1 9 haftalık hali🥰
T1996 T1996 Yükleyebildim sanırım resim Üstteki kese altta ve sağda olan myomum arkadaşlar https://www.hizliresim.com/92jph88 Sizce nedir :))
T1996 Arkadaşlar kadın doğum doktorumuza sordum dedi ki ultrasonla fazla baskı yaparsam elips olur yapmazsam yuvarlak kalır cinsiyetle bir alakası yokmuş 🤣🤣🤣🤣