Bizde 22 haftalığız. Maşallah oğluşumu 17 haftalıkken başladım hissetmeye. Benimki baya bir yaramaz babamız falan dışarıdan hissediyo artık. Özellikle sevdiği bişeyleri yeyince çılgınlar gibi. Telaş etme canım gün geliyo çok sessiz sakın. Eğer yoruluyorsan gün içersinde onada bağlı değişyo bebişlerin hareketleri. Aklına kötü şeyler getirme her çocuk bir olmuyo 👼🏻😊