Fatma_4224 Bfduam ben yaptırdım kuzum 3 kere ilaç tedavisi uygulandı doktorun çağırdıgı şekilde gittim ve yumurta kontrolü yapıldı 🤗🤗
meryemmm30 Bfduam merhaba Bfduam yumurtlamada ağrı oluyor ve büyürken de ağrı oluyor ama değerlendirmede olmadı ağrı
Bfduam Kaderimssmom merhaba, canım inş hayırlı sonuçlar alırsın. Yumurta büyüdüğünde geç yumurtlama ve değerlendirirken ağrı oluyor muydu?
Bfduam Fatma_4224 kuzum yumurta büyüdüğünde geç yumurtlama ve değerlendirirken ağrı oluyor muydu? Benim iki aydır geç yumurtlama ve ağrı oluyor ilişkide yumurtanın büyümesiyle ilgili olabilir mi diye sormak istedim.
Kaderimssmom Bfduam Sagol canım benim. Diğer arkadaşın postunda da sormuştun tekrar buradanda cevaplayın. Yumurta büyüdüğünde belirli büyüklüğe gelince çatlar ve buda illaki ağrı yapar . Yumurta büyür ve catlamazsa buda ağrı yapabilir. Bir diğer secenekse yumurtan büyür aaglikli şekilde çatlar ve döllenme gerçekleşirse buda ağrıyla kendini belli eder. 🌼Sormak istediklerini sorabilirsin başka kafana takılanları
Emine9335 Bfduam İliskide ağrı oluyorsa kist oluşmuşta olabilir ben geçen ay klomen kullandım ardından çatlatma iğnesi ama çok büyüdü catlamadi kist oldu. İlişki sırasında ağrı olduğunu söyledim doktora mesaj attım ertesi günü gel dedi baya büyümüştü ilişkiye ara verin dedi sonra adetle birlikte atmistim
Fatma_4224 Bfduam ben klomen ve femara kullandım. Adetim bittikden 5 gun sonra doktora kontrole gittim 16.mm yumurtam gelişmişti ilk iki ay yumurtlama zamanı cok aşırı kasık agırısı yaşadım. Klomen kullandıkdan 5 gun sonra gittim 18mm yumuryan vardı ozamanda cok kasık agrısı yaşadım ama tutmadı gebelik Bu ay da femara kullandım adetim bittikden sonra 20mm yumurtam gelişmişti ama bu ay hiç kasık agrısı yaşamadım maalesef Doktorum ilişki yaşandığı taktirde yumurta gelişimi olur ve çatlar demişti sende mi ilaç kullanıyorsun
KubraAydin Bfduam Yok canım bilmiyordum büyüklüğü falan , takipten önce kürtaj olmuştum 2. Denemede hamile olduğumu öğrendim 😊
meryemmm30 Bfduam rica ederim 🌷 geç yumurtlama oluyordu evet doktor yumurtamın çok yavaş geliştiğini buna bağlı olarak da geç çatladığını söyledi
Bfduam Emine9335 alttan muayenede kist görmedi Dr canım. Neden bu kadar ağrı yumurta büyüdüğünde mi anlamaya çalışıyorum.
meryemmm30 Bfduam Evet hap ve iğneyle yumurtam büyüdüğünde oldu doktora göre kötü gibi bir durum dedi yumurtanın tembel ve direçli olmasından kaynaklı dedi
Emine9335 Bfduam Tekrar git doktora günden güne değişiyor çünkü yumurtanın boyutu ne zaman gittin son kontrole? Adete yakinsan da olabilir. Bu klomen ve çatlatma iğnesi adet dönemimde bana da çok ağrı yaptı hiç bu kadar ağrılı olmazdı benim üstüne birde çok fazla gelmisti
Bfduam Emine9335 canım şöyle bir durum var, ben klomen kullanmıyorum, yumurta kalitesi icin tıbbi alternatif destek alıyorum, işe yaradı mı yumurta büyümüş olduğundan mı bu ağrılar, Iki aydırda geç yunurtlama olunca buna mı bağlı diye sormak istedim.
Bfduam Kaderimssmom pek cvap gelmeyince sormuştum evet, sanada mı sormuşum hatırlayamadım diğer postta:) Çok sağ ol canım benim ilgine, desteğine. Inş son seçenektir sebebi🤲 Ovulasyon yapıyorum, çatlamasa silinme olmazdı anlardım testten di mi?
meryemmm30 Bfduam genelde bende bu durum var geç de büyüse önemli olan olgun boyuta gelmesi dedi doktorum o yönden önemli değil