Merhabalar 32 haftalık hamileyim son 1 ayda 5 kilo birden aldım, öncesinde 9 kilo almıştım. tabi biraz iştahım açık ama o kadar da kilo alincak şeyler yemiyorum ki. Bu durumu yaşayan var mı acaba böyle giderse son 2 ayda da toplamda 25 kilo olacak. Bebeğe de belki zararı olabilir mi bilmiyorum. Var mı bu kadar ani kilo artışı yaşayan? Ve ne önlemler almalıyım dediğim gibi çok yemiyorum yine de azaltmak zararlı olabilir.mi