Sonunda bende anne oldum size biraz sürecimden bahsetmek isterim :) ilk olarak 8 gündür covid pozitifim çok ağrılı bir süreç geçirdim nefes almakta oldukça zorlanmaya başladığım İçin 4 gündür hastanede yatıyorum öksürmekten nefes bir türlü alamıyordum 4 gündür solunum cihazına bağlıyım bu sabah saat 10.30 da aniden doktorlar odama gelip nefes değerlerim düştüğü İçin acil sezeryana alacaklarını söylediler beni aldı bi telaş bi korku. Beni hemen 5 dakika da giydirip ameliyathaneye götürdüler normalde kendi gittiğim hastanede normal doğum düşünüyordum ama burada direk sezeryana aldılar hemen epidural anestezi yaptılar ayaklar uyuştu tabi ben covid olduğum İçin uyutmadılar kalkamayabilirim diye ayaklar iyice uyuştuktan sonra başladılar ben nasıl hissediyorum canım nasıl acıyor derken 11:12 geçe minik prensim dünyaya geldi maksimum 15-20 dakika kadar sürdü bebeğimi çıkarmaları. Ama sonrası o dikme anı bi ömür gibi geldi bir de bir acıyor bir acıyor ki sormayın 34+2 de 2500 kilo olarak dünyaya geldi testi yapıldı negatif çıktı covid olduğumdan yanıma getirmediler küveze de girmedi değerleri çok iyi Sağlığı yerinde çok şükür :) şimdi oğluma kavuşma anımı bekliyorum darısı tüm bekleyen annelerin başına :) sormak istediğiniz birşey varsa yardımcı olmak isterim 🌸🥰