Zeyfey20 Merhaba kızlar ben her zaman ağda yapıyorum ama 8ayım bitmek üzere ve ağda yapamıyorum önümü göremiyorum hamilelikte tüy dökücü kulanan oldumu zararlı olduğunu söylüyorlar
baharelifbbasdag Zeyfey20 evet zararlı diyorlar yengem son zamanlarimda mecbur kullandım birşey olmadı dedi ama siz yinede kullanmayın bence herkeste aynı olmayabilir kimin teni daha hassas olabiliyor
Imasleeper Zeyfey20 evet maalesef zararlıymış banu çiftçinin kitabında da yazıyor. Kimyasalları deri altona inermiş o sebebten
Beyzaguven1 Zeyfey20 kesinlikle kullanma içindeki maddeler kana karışıyor tehlikeli ⚠️. Bende sadece jiletle halledebiliyprum tüyleri 😞 doğumdanxsonrq lazere başlayacağım
Zeyfey20 Nur63 her zaman kendim evde yapardım hiç kuaföre gitmedim ağda için temiz bir yer olup olmadığını nasıl bilecemki sanırım kendim evde bir şekilde alacam
Nur63 Zeyfey20 evde zorlanıyorsunuz diye defim görümcemin kuaför dükkanına gidiyorum bide tanıdım yer var
Eduedu Hepimizin sorunsalı galiba önünü görememek🙈Bende bu ay ağdaya başladım kuaföre gidiyorum güvendiğim yer rahat ettim valla.Doktora danışmadım ama internette falan tüy dökücüler kimyasal olduğu için önerilmiyomuş ama sen yine de danış doktoruna.
Zeyfey20 Nur63 çok teşekkür ederim canım zor olsada 2saat önce evde aldım ama canım çok acımadı diyemem 😁