Seda88 Kızlar benim bebiş ulturosanda sağda ama ama karnımda solda ve erkek dediler erkek olanların da genellikle bebekleri ulturoson da solda neden acaba
Canselyaren Seda88 Alakasi yok kizimdada sağda hissederdim şimdi oğluma hamileyim yine sağda hateket ediyor hatta tam şuanda hareket ediyor 😃
Seda88 mucizegebelik6 şuan ulturosanda solda ama gerçekte hep solda duruyor daha tam hissedemedim 18 haftalığım biraz biraz
Seda88 Canselyaren dimi ya böyle diyince kafam karışıyor 😄 bir an acaba kız mı diyorum yani 18 haftalık olcaz bide erken doğum gbi ona göre alışveriş yapmam lazm
mucizegebelik6 Seda88 canım sağ sol olayı diye birsey yok zaten bebisler bi sağa giderler bi sola. Ona bence inanmayın 😁
Seda88 mucizegebelik6 benim şuan saframda sorun olduğu için kasılmam var o yüzden bebiş sağa gitmiyor hep solda ondan dolayı erken doğum riskim var
7266gnl 13 haftalık şimdi doktordan geldim sıvısında azalma varmış hiç hareketsiz duruyordu 2 tane serum verdiler bidaha ultrasonla baktı doktor kız dedi cinsiyet tahmininde kafası sağda ayakları soldaydı kızlar değişir mi acaba böğle bişe yaşayan var mı