Piraye2021 benim kilo alışım fazla olduğu için 75 mg ile yapıldı. İlk açlık sekermr bakıldı. Sonra sekerli sıvıyı içtim. 1 saat bekleme sonra kan verme, peşinden tekrar 1 saat bekleme kan verme. Sonuc sekerim cıkmadı 😂 ama bu işin standartı ailede veya genlerdr seker hastalıgı yok ise ya da bebişte büyüme, amniyo sıvısında fazlalık ya da bebeğin karın bölgesinde genişleme yok ise 50mg ile yapılır. Bu da 2 dilim baklavaya denk gelir. Üst sınır 140 tır. 141 çıkar ise 2.teste cagırırlar 100mg ile 3 saatlik yapılır. Mutlaka yaptırın bebeğin sağlıgı icin cok cok önemli