Merhaba anneler ben yarın sezeryan ile doğumum olacak ve çok heyecanlıyım nasıl geçecek hissiyatı nasıl olacak içim içime sığmıyor hazır hissedemiyorum kendimi biraz daha mı kalsa felan bile diyorum bı yandanda hemen gelsin istiyorum duygularım şuan çok karışık sizin durumlariniz nasıl doğum yapan yada yapacak anneler 🤰🏼