Kızlar yarın 38 hafta oluyoruz ve gelişim geriliği sebebiyle sezaryen olucam sabah 06.30da yatıs islemlerini yapcaz sonra dogum inşallah sag salim alırım kucagıma bebeğimi sezaryen yapan anneler bana tavsiye edebilcegnz bseyler varmı önerebileceğiniz seyler yani heycanlıyım korku var inşallah güzel gecer ☺️🙏