Gamze58 Gamze612 anladım baya büyümüş sizin ufaklık inş sağlıkla dünyaya gelir bende 10 ağustosda bırakıcam inş ☺️
Nuraypazarlioglu Glsm3443 geri geliyorsa ileri kadar itmiyorsun ileri itmem lazim bayağı. Ve koyduktan sonra ayağının altına yattık koy iki tane falan öyle bi süre dur
Gamze612 Skdag ben de rahim agzi kisaligi var diye doktor kullandiriyi, sen ne amacla kullaniosun canim