incikinannesi dün aynı sorunu yaşadım ara ara gelip ağrı gidiyordu korktum dayanamayıp kadın doğum acile gittim bebeğe baktı hiç bir sıkıntı yok onunla ilgili çok şükür bana da enfeksiyon,gaz ya da bebeğin geliştiği için rahim büyümesinden kaynaklı olabilir dedi. Sıcak tut karın bölgeni ve ayaklarını canım şerbetli su iç iyi geliyor rahatlatıyor😘