Seyma_ Merhaba 22.haftamdayım hemoroid problemi yasıyorm birde üstüne sürekli kabızım. İncir yiorum bol su iciyorum yürüyüs ama yok. Bekunis yazmstı doktorum kullandgmda inanlmaz birin krın agrısı mide bulantısı yapıyor sancılarla bu seferde ishal oluyorm kullanmak istemiyorm . Sizler neler yapıyosunuz başa çıkabilen var mı
Naz555 Seyma_ canım ben bol bol kuru kayısı ve kuru erik yiyorum ancak bas edebiliyorum tabı arada ıse yaramıyor ama çoğunlukla rahatlatıyor beni
Muhammedamine Seyma_ ben ne yaptıysam yaramadı kabızlık için doktorum bana duphalac şurup yazdı o sayede biraz rahatladım sade kefirlede destekliyorum hergün bir bardak kahvaltıdan önce içiyorum tadını boşverin kabızlıktan zor değil bence ☺️ Doktorunuzla görüşmenizi tavsiye ederim kabızlık bebek için iyi olmuyor maalesef
NekwaSultan Seyma_ Canim 2 kuru kayısı ya da avuc ici kadar kuru üzümü aksamdan icme suyuna koy sabah taneleriyle beraber acken ye tam sifa kaynagii
Neroizm Ben demir hapi kullanmama ragmen hic kabizlik cekmedim. Hergun yogurt sut veya puding tarzi birseye 2 yemek kasigi chia tohumu koyup yedim o kadar rahatlatiyor ki. Hem de hamilelikte cok faydali. Deneyin derim.
Seyma_ Neroizm demir hapıyla basladı kabızlıgım süt yogurt sürekli tüketiorm ama chiayla tüketmek aklıma gelmedi hc
Seyma_ Muhammedamine bebege ne zararı var ki😔☹️ Doktor dedigim hapı inatla düzeli kullan diyor eCzacılar bir haftadan fazla kullanma diyor resmen icim bosalıyor agrı sancı cok yapıyor
Ebrupoyraz kızlar bilmiyorum doktorunuz yazdımı ama benimki bana magnezyum önerdi kabızlık için ve işe yaradı
Esra___ Seyma_ Cnmm ben de en başından beri kabızım artı şişkinlik senin haftalarında pik yapmıştı artık cevizi kırıp bi bardak suda beklet akşamdan sabah da aç karnına o suyu içip cevizi ye bende çok işe yaradı inş sana da faydası olur
Ygmrkmsl Seyma_ bende hamileliğimin başından beri hergün tuvalete çıkıyordum 30+6 haftalık olduk 2 haftadır günde 2 defa çıkmaya başladım acaba iyi mi ? Kötü mü anlayamadım ki Demir hapı kullanıyorum ona rağmen 🤔
MerveSarikeili Seyma_ canım ben 33. Haftamdayım .. iki hafta aynı problem oldu doktorum probiyotik verdi , kahvaltı arasında atıyorum , çooook iyi geldi çok şükür kesinlikle tavsiye ederim 👍🏻
Muhammedamine Seyma_ bence siz duphalac yazdırın doktorunuza ben kendimş bildim bileli kabızım şurup kefir işe yarıyor