Sedaaaa2 annem kalmıştı yanında ben gittiğimde odada tek kalıyodu annem beğenmişti bana da orda doğum yap diyo hatta benim evime de çok yakın sadece pandemiden dolayı odaya ziyaretçi almıyolar sanırım belli bi saati vardı kontrolüme ben oraya gidiyorum şimdilik bi sıkıntı yaşamadım