Genel sağlık sigortası yaptırmışsınız ama ödemesini yapmamışsınız. Her ay ödeniyor normalde gitsen de gitmsende. Gelir testini yaparsanız asgari ücret evdeki kişi sayısına bölünecek ve yetersizse bunu devlet karşılıcak. Yeterliyse size yüklenicek. Ödemezsenizde faizi olucak büyük ihtimalle. Yapılandırabilirsiniz belki. Bence üstüne düşün. Sgk ya falan gidin nedir ne değildir Bi soruşturun