iremdogu220 1+6 aylık ikizlere gebeyim . Fakat doktorum bir kesen diğerine göre daha küçük dedi bunu sebebi nedir ? Biri 6hafta 5 Günlük kalp atışı var diğeri ise 6 hafta 2 günlük kalp atışı görünmüyor kese küçük olduğu için
Kadriye_k iremdogu220 ikisinin de kalp atışı duyulmadan ikiz kabul edilmez. Benimde ilk zamanlar iki kese gözüktü biri diğerine daha küçük kalp atışlarını duyunca rahatlarız dedi şükür bir hafta sonra da duymuştuk.İçinizi ferah tutun.
Aylin2011 iremdogu220 aralarında fark olabiliyor 1-2 hafta sonra yine çağırmış olması lazım kuzenimin ikizleri arasında 1 hafta vardı 2 hafta sonra gittiğinde biri yaşamıyorum benim ikizlerim arasında 2 gün var haftalarıyla uyumlu gidiyor 32+4haftalık olduk
iremdogu220 Kadriye_k bana da bir hafta sonda tekrar gel dedi umarım o zaman kalp atışını duyarım . Sizde kaç haftalıkken diğerinin kalp atışı görünmüyordu ?
Kadriye_k iremdogu220 bana sadece bir kese diğerinden daha küçük dedi. Sonra gittiğimde ikisinin kalp atışını duyduk.
iremdogu220 Aylin2011 benim ikizler arasında 2 gün var bir buçuk aylık hamileyim ve haftaya bir daha çağırdı iki kese de de bebek var bi kese büyük diğeri biraz daha küçük birinin kalp atışı var diğeri belli değil
Aylin2011 iremdogu220 inşallah ikisininde sağlığı yerindedir biri geç gelişiyordur haftaya gidince inşallah güzel haberler alırsın canım