Eda0007 Hanımlar merhaba 9+1 yani 10. Haftanın içerisindeyim bebeğin plasentası aşağıdaymış kanamalarım oluyor. Bunu yaşayıp ilerki haftalarda yukarı çıkan var mı acaba ?
Papatya-Kokusu Eda0007 Canım aşağıda yakın mı yoksa rahmi kapatmış mı benimde rahmi kapatmıs yukarı cukabiliyor ama ihtimal az yakınsa yukarı cıkma ihtimali daha cokmuş
tgba715 Eda0007 benimde 14te öyleydi 22de yukarı çıkmaya başladı tam kapatmıyorsa büyük ihtimalle çıkar
tgba715 Eda0007 kanamam da oluyordu korkma ama ağır iş yapma eğilme ayaklarına yastık koy yüksekte olsun öyle yat ilişki zaten kesinlikle yasak
gldn065807 Eda0007 benim çok az aşağıda demisti arada kanamam oluyor 20 hafta gibi çıkar yukarı dedi inşallah çıkar 18. haftamdayim
Eda0007 Sedamamiasya YouTube’da bakıyorum biraz sıkıntılı bi durum galiba rahimde kanamalar var bu haftalarda mı öğrendiniz sizde :/
irem Tam kapanmadıysa çıkar. Daha çok erken zaten sizin yukarı çıktıkça da hafif lekelenmeler olabiliyor. Benim de 16.hafta da aşağıdaydı 20.haftada yavaş yavaş çıkmıştı yukarıya şimdi ne durumda bilmiyorum
Eda0007 irem öyle mi şuan 2 kez kanamam oldu fitil alıyorum iğne oldum doktor 20. Haftaya kadar beklicez dedi:/
irem Eda0007 tabiki kanamanın yine de neyden kaynaklandığını araştırmak lazım. Bana doktorum yukarı çıkarken lekelenmelerin olabilir dedi. Çok şükür benim olmadı şimdi 23.haftadayız.
Sedamamiasya Eda0007 you tube faln cok bakmayin sezeryan olursunuz en fazla endişe etmeyi. Benimde rahimde kanama alanlarim vardi
gldn065807 Eda0007 bugün gittim tekrar kanamayla uzantısı hala biraz aşağıda dedi 20 haftadan sonra çıkar dedi bakalım bekliyorum bende
gldn065807 Eda0007 biran önce ciksada normal hayatıma dönebilsem ya 10 yaşında oğlum var onunda ihtiyaçları oluyor zor oluyo ya 😔