Aleynaozkayaa Bu gece 34 haftalık oluyoruz acaba yavaş yavaş yemeye başlasam mı zaten hurmayı çok severim canım çekiyo😂 günde kaç tane yemem gerek acaba. Bana kalsa 30 tane yerim😂
Deletedmom434 Aleynaozkayaa ben 22. Haftamdayım günde 1-2 kez yiyiyorum açılma için meryem suresini okuyup tekli sayılarla yani 1-3-5-7 şeklinde istediğiniz kadar yiyebilirsiniz çok yemeyin şekeri yükseltebiliyor
Deletedmom404 Aleynaozkayaa canım günde 2/3 tane ye 37 haftalık olunca zaten sağlığı gelişimi yerindeyse hurma yemeyi arttırabilirsin nede olsa 37 altı prematüre sayılır
MucizemE Aleynaozkayaa hurma yemeye ben 36 haftamdan sonra başladım günde 5 tane şuan 38+3 olduk bir etki etmedi 😁
Aleynaozkayaa AliyeAsel korkuyorum bide açılmam olur erken gelir diye. Zaten her an gelicek gibi kafasını kanala öyle bir dayamış ki 27. Haftadan beri gelicek gibi kafasını itiyo😂
ZeykemKaya Aleynaozkayaa ben yedım acılmam oldu onlamı alakalı bılmıyorum 35 im suan tedavı goruyorum erken dıye