Bir kaç gündür kasığımda yanma hissi var. Sanki içerde asidik bir sıvı var ve tenime değiyor içerden ağrı sancı değil çok bariz yanma hissi. Hani sivri ısırığına kolonya dökünce yanıyor ya onun gibi ama içten geliyor. Ultrasondan gördüğüm kadarıyla bebeğin olduğu tarafta değil kistim var onun olduğu tarafta. Acaba kistim mi patladı yada bebeğe mi bişey oldu yaşayan var mı ya çok endişeleniyorum.