Kızlar dün akşam otururken iki kere aralıklarla belimden karnıma doğru sancı girdi sonra geçti gece uyurken uykumdan uyandım yine aynı o tarzda sancı ama bu sefer şiddeti daha fazlaydı belimden karnıma ve kuyruk sokumuma doğru giriyordu ağrı sizce bu normal mi yalancı sancı dedikleri bumu yoksa doğum sancılarına benziyormu ilk hamileliğim bilemiyorum