Bademcim
Molfix bezi neden iğrençmiş ki neden molfixi kötülüyorsun benim kızım 2 buçuk yaşında hala molfix kullaniyor çişini ögrendi ama yinede geceleri baglıyorum bazen yapmıyor bazen yapıyor 2. Gebeligim 31+4 oldum 2.bebeğime de molfix bez kullanacagım suanda 3 paket bez aldım molfix gayette iyi bir bez dogdu dogali kizimda kullaniyorum memnunum bez değisikligi yaparsaniz poposu pişer yoksa gayet memnun olunacak bir ürün lütfen kötülemeyin.