DuyguSen amin canım öyle yaptım 2. Gittiğim sezeryan ancak Doğum esnasında kalp atışları düşerse alınır dedi kordonla normal Doğum olur dedi oda ama baştan beri ona gitmediğim için açıkçası beni pek önemsemedi özel olmasına rağmen insanlarda vicdan kalmamış geçen devlet hastanesine birde gideyim dedim o da ben kordon görmüyorum dedi kim gördüyse ona git dddi ama cihazı görsen karanlık zaten birşey gözükmüyor ki hep Doğum başından beri kime gidiyorsan ona gideceksin gözüyle bakıyorlar zaten devlette ki çalışanlar doktor hemşire insanı parçalamaya hazırlar başka özele gözükeceğim bu gidişle hayırlısı artık