ilkgebelik benim iki yeğenim de kordon dolanmasıyla doğdu birinin boynuna birinin beline dolanarak gelen yeğenim baya zor doğmuştu hiç bakmamışlar bebek ters mi düz mü diye direk almışlar Doğuma ablam çocuğun yarısı geldi diğer yarısı gelmedi ne içeri sıkabilirler ne çıkarabildiler çok zordu hemşire elimi ıstırırsan karışmam diyormuş ablam ayaklarım artık olması gereken yerde değil doktorların üzerindeydi diye gülerek anlatır ama baya kesmişler ama çok dikişi vardı yani illa ki doğuyor ama zor olduğunu söylemişti inşallah senin ki öyle olmaz canım rabbim tek Avazda kurtarsın seni sağlıkla kavuş evladına