BusraBilgin Ben her yemekten sonra naneli sakız çiğniyorum midedeki fazla asidi alıyor 28. Haftamdayim öğle yemeği akşam yemeği farketmiyor ne zaman yemek yesem ardından sakız atıyorum ağzıma bı tane rahatlatıyor biraz deneyin bence ve yemekten hemen sonra uzanmayin