Emine003 aynıyım bende 😑 çok şükür ben 13 e gelebildim. Hemen tavsiyelerimi vereyim öncelikle doktoruna söyle ilaç yazsın genelde prilam yazıyorlar. Prilam biraz bünyeye geç alıştı bende fayda etmiyor sandım ama kullandıkça rahatladım. Gece yatarken iki tane içiyorum hala. Kahvaltıda etimek kızarmış ekmeklerden yiyorum sadece mide suyumu bastırıyor. Sıvı almıyorum çay,süt,su gibi. Yavaş yavaş hafifliyo sonra galiba eti mek bütün suyu çektiği için rahatlıyorum. Diğer önünde canımın istediği ne varsa yiyebiliyorum. Ama çok şükür bu hallerimi prilama borçluyum. Allah yapandan razı olsun 😁