swetty_18 merhaba kızlar 23+0 dayız bugun..Karnım cok büyümedi benım..Karın büyüklüğünün bebek sağlığı ıle bi ılgısı varmı? carsamva randevu var ama ben nıra herşeyi telas yapıyorum galıba
Baldandamla swetty_18 Karın büyüklüğüyle bebek sağlığı arasında bir bağlantı olduğunu sanmıyorum karın yapınizdan kaynaklaniyor bazı insanlar dogurunca bile pek bir karnı olmuyor ona bakasaydi hepsi sağlıksız bebek getirirdi merak etmeyin vesvese de yapmayın 👍
zeeynepp19 swetty_18 benim karnım büyüdü yataktan kalkarkende zorlanıyorum eğilemiyorum altımı zor giyiyorum bende 23+1 deyim. Bünyeden bünyeye değişiyormuş. Annemlere kalırsa da karnım normalmiş büyük değilmiş 😂 ama bence kocaman 😂 https://imgyukle.com/i/kxsXqe
Yagmur00 swetty_18 ewet canim telas kendi ve bebegı strese sokuyorsun canım ben 1 aylıktı 7 aylık gibiydi yanı korkma karınla cocugun alakası yoku
sehrengiz_8 zeeynepp19 22+6 benimki de aynen bu şekil annemler de tam tersi şimdiden böyle ise son zamanlarda nasıl olacaksın diyorlar 😊
Gamze_yildirim zeeynepp19 o gariplik sizde değil bende 😂😂 içim genişmis öyle diyorlar sizinde içiniz dar demekki erkenden çıkmış karnınız